H23. Noem nooit de naam van de concurrentie
Ok, we weten uit de gesprekken die jij hebt opgenomen, dat jij in geen van je gesprekken de naam van de concurrent noemt en dat je doormiddel van jullie bedrijfs-presentatiemateriaal, de polo of het shirt dat je aan hebt met daarop jullie logo, jullie bedrijfsnaam visueel steeds bij de Klant onder de aandacht brengt.
đ
Mocht je daar nog wat aan twijfelen, dan is dat het huiswerk van dit hoofdstuk:
- Stel je zit bij de Klant aan tafel, hoe kun je er voor zorgen dat jouw bedrijfsnaam, steeds in beeld is?
- We gaan een stukje dieper. Stel dat je nog niet bij de Klant aan tafel zit, maar je hebt âm aan de telefoon. Is er dan een mogelijkheid om te zorgen dat jouw bedrijfsnaam zichtbaar wordt?
(hint⊠je kunt per email een pdf sturen, die je tijdens het telefoongesprek samen bekijktâŠ)
(hint2⊠je vraagt âm jullie website op te zoeken, omdat je daar een goede foto en specs hebt van ABCâŠ)
(hint3⊠je vraagt âm naar jullie website te gaan omdat daar een tabel staat waar XYZ wordt uitgelegdâŠ)
In deze les bespreek ik de reclame van WC-Eend. Gelukkig heeft YouTube een heel archief… Bekijk ‘m hier: https://www.youtube.com/watch?v=YsvHeLUOoxs